TheTrendSailor Logo

ZOELLA JELLY & GELATO REVIEW


25.08.2017 - Sabrina

blog_picture
blog_picture
blog_picture
blog_picture
blog_picture
blog_picture
blog_picture

I´m  watching Zoes Videos etc. for a while now, but never thought to buy some  of her products. Her new Beauty Range Jelly & Gelato was inspirerd  by the summer and of course GELATOOO and it sounded sooo good to me that  I thought...OK now I have to get my hands on some of the items from the  range.

So, I ordered a few products from Rossmann (Germany) and tested them...and of course I want to share my thoughts with you.

Let´s start  with the packaging, I freakin LOVEEE it! The colors fit perfecly for  summer, I like the details and the smell guys...huchhhhhh! All the  products I tried smelled just amazing and really refreshing & like  summer.

The Body  Mist is the only product which is not really mine...I think the spray  smells good but not as great as the other products in that range...but  you will always have something you don´t like here and there....

I used the  bath fizzer, the shower gel and the body pudding in one slip and I have  to sayyyy...I definitely would buy those products again!

The bath fizzer smells amazing and for the first time since a while, I really enjoyed just lying there and relaxed...I´m pretty sure that one reason for this was the  feeling of the fizzer on my skin – very smooth and moistrurizing...same  with the shower gel and also this product smells sooo nice.

But my  favourite product was the body pudding...maybe because I had strong  doubts about this product ..HAHA! The body pudding has little perls in  it and I tought OKAY when this is like a body lotion how will this work  on my skin?! Buttttt they blend so nice into the skin by applying it on  the body..and believe meee OMG my skin felt soooo good!

When I woke  up on the next day I still could smell the lovely scent on my skin and I  loved it soo much, because you wake up to a really nice refreshing  summer scent..

Do you also  have some of her products?! Let me know in the comments which one is  your favourite or what else I should try...to be honest I really want to  try the bath frosting and the shower shake!

You can watch Zoes Video about the products here.

xx Bini


You may also like

18.10.2015


MOM JEANS


Read post

04.07.2016


TIOMAN ISLAND


Read post

06.10.2016


APPLE CRUMBLE CUPKACES


Read post

27.09.2017


MY FIRST BLOGGER EVENT - OH YEAH BERLIN


Read post


Like, bookmark & share

0 Comments


Me

Follow me

To get a daily dose of inspiration you may like to follow me on Instagram.

Follow me